top of page

מה בין חלומות להצלחות


חלמתם חלום ואתם מעוניינים לדעת מה עומד מאחורי החלום, באמצעות טכניקה של פענוח החלום בצורה ברורה וקלה ניתן להגיע לתובנה עוצמתיית ולמסר שלא חשבתם עליו שעשוי לשנות לכם את החיים, במיוחד אם החלום חוזר על עצמו מספר פעמים.

לעתים אנשים נרתעים מחשש להיחשף או שהם רואים בכך מיסטיות מסוימת, חשוב להבין שמדובר במחשבות ובאמונות שלנו שלעתים יוצרים מחשבות טורדניות, תקיעות וחוסר יכולת להתקדם.

באמצעות מספר צעדים פשוטים אפשר להבין באיזה תחום מדובר ומה בעצם המסר שטומן בתוכו החלום שאנו חולמים.

ישנם כל מיני עדויות של אנשים שאותה טכניקה של פתרון החלום ולא בדרך מיסטית שינתה להם את החיים, למשל מקרה של אם שדאגה לביתה שהיא לא מוצאת זיווג והבת כבר עברה את גיל הארבעים וכל חלומה של אותה אישה היה לראות שהבת שלה נשאת וממשיכה בחייה וכן גם להיות סבתא, בהמשך לתהליך והתובנות שהיא קיבלה מהחלום, היא הבינה שהיא צריכה לשחרר את הבת שלה, מלגונן עליה כאילו היא ילדה קטנה ולסמוך עליה, לאחר מספר חודשים הבת התחתנה בשעה טובה ומוצלחת.

חשוב מאוד ! שנהייה מחוברים לעצמנו ומחויבים לתהליך ולאמונה שאז יפתח בפנינו עולם ומלואו במיוחד האנרגיה הסובבת סביב כל אחד ואחד בסביבה שלנו.

נשאלת השאלה לאן אנו לוקחים את זה, האם אנו מתחמקים ומרגיעים את עצמנו שהכול יסתדר או קורצים משם את ההבנה והתובנה לשחרר או לשנות ולהמשיך הלאה, כי בסופו של יום זה בידיים שלנו לא ככה ?

לפרטים והכוונה מוזמנים תמיד לפנות אלי בשמחה

פנינה כהן מאמנת אישית עסקית - 0507742182


bottom of page